Selasa, 16 Jun 2009

Siapa calon PAS di Manek Urai??

Hari dah semakin hampir. Kerja semakin banyak. Aku sendiri ditugaskan untuk bekerja di PRK Manek Urai dibawah sebuah Persatuan pelajar di Kelantan. Alah.. takut lak nk cakap.. Markas Siswazah Kelantan lah.

Sapa calon PAS untuk mengalas cabaran di Manek Urai masih menjadi teka teki lagi. Tapi menurut Tok Penghulu kampong aku lah katanya Saudara Fauzi antara bakal calon kegilaan di Manek Urai. Die xdela blaja tinggi sangat tapi peranannya dalam PAS cukup besarla di Kuala Krai. Orangnya bleh tahan jugak lah. Berserban dan wataknya lebih kurang dengan Arwah Pok Su Weil.

Sambil meneroka dunia yang serba luas nie aku singgah kejap kat blog MSO Melayu. Pergh!!!! Memang betol2 kebetulan. MSO membariskan 2 orang yang bakal menjadi calon PAS di Manek Urai iaitu Dr Basit dan juga saudara Fauzi. Dr Basit nie seorang pensyarah di KIAS dan juga Musyriff di pondok Sungai Durian dan juga seorang lepasan Universiti di Madinah.
Tapi apa pun pilihlah calon yang tol2 disenangi rakyat setempat dan yang memang dh cukup dikenali rakyat. Aku rasa saudara fauzi lah lebih layak untuk mengalas cabaran ini kerana wataknya yang sederhana dan cukup disenangi oleh rakyat Manek Urai.

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.