Khamis, 18 Jun 2009

Bom jangka TGNA...



Aduh..


Berat sungguh hati ini nk terima kenyataan sekarang. Bom jangka TGNA dah meletup dengan hebat sekali di Kota Bharu. Hancur berkecai darah-darah perjuangan dan penghormatan yang ada dalam diri TGNA yang memang selama ini amat aku kasihi sebagai seorang pemimpin di Kelantan.


Sikap yang tidak harus ditunjukkan oleh tok guru sebagai seorang yang separuh Tasawur dan ahli politik Islam yang dihormati. Menangis air mata darah skali pun kenyataan TGNA tidak boleh ditarik balik. Masih banyak kekurangan di dalam PAS sebenarnya. Banyak sgt. Bukannya kurang dari segi siasahnya tapi kurang dar segi pengurusan organisasi. Nampak sangat tiada MUZAKARAH antara pemimpin-pemimpin PAS sendiri.


Walaupun hancur berkecai sekali pun, retak terbelah, digilis sampai penyek renyak aku tetap akan bersama PAS untuk membetulkan hal ini. Perjuangan bukan semata-mata ingin menuntut keadilan tetapi yang paling besar dan mulia ialah demi menegakkan Islam dan meletakkan Islam di tempat yang tertinggi.


Esok janganla ade lagi bom jangka yang meletus di kalangan pemimpin-pemimpin PAS. Berteriak seronok pemimpin-pemimpin dan orang-orang UMNO. Kalau PAS xde nk berjuang dalam ape yer?? Hizbit Tahrir?? Tabligh?? Abim?? Jim??....


Grrr…. Aku keliru

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.