Khamis, 25 Jun 2009

H1N1 menyerang UPSI..

Aduh..Bala.. Ya Allah jauhkan hamba mu ini dari bala tersebut. aku baru sahaja sampai Kelantan daripada UPSI. dop best layan jiwang atas bas tiba-tiba kawan aku calling cakap Kolej Harunaminurrashid UPSI kena kuarantin sebab 8 Jawatankuasa Mahasiswa Kolej yang baru pulang daripada program di Indonesia terkena wabak H1N1.

Dorg sume sampai kolej petang tadi. aku plak kuar kolej pada petang tu jugak. nasib baik balik hari nie. klau aku balik esok xpasal2 ngan aku skali kena berkurung kat kolej.

Aku xpuas hati betol la. Dah tahu sekarang wabak H1N1 dop tengah menganas kenapa la HEP dop benarkan plaja buat program kat luar negara. Apa salahnya kalau ditangguhkan dahulu. Nie kalau jadi mcm nie susah la. Cam ne la ngan program minggu suai kenal pelajar baru. Pelajar baru nak masuk 1 julai nie. Klau koleh dikuarantin cam ne plaja nk masuk. Aku yakin klau betol2 betol2 ade kes kat kolej penagguhan kemasukan pelajar baru akan ditangguhkan.. haha.. haram jadah. padan muka.

Tapi apa pun aku harapkan panggilan maut daripada kawan aku tu tak betol. ermm... ape2 hal kena tunggu subuh la dulu. tengok berita pagi esok. klau xdak ape2 Alhamdulillah.....
Bala-bala...
KENA UBAH KERAJAAN NIE (hehehehe...)

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.