Sabtu, 20 Jun 2009

Ganasnya makcik nie..

huhuhu... makcik ini mengganas..


Totok UMNO memang tetap menjadi bodoh dengan ketotokannya. Haha.. kesian sungguh. Pandai berhujah tapi malas aku nak lawan. Takut bergaduh kat kg dorg xpasai2 aku kena balun ngan kapak. Kata makcik tu mana boleh kita undi PAS. Kita keje ngan kerajaan, kerajaan buat jalan, kerajaan bagi tu bagi ni jadi kena undi die la. Kalu x undi UMNO berdosa besar. Kalau xpercaya pegi Tanya ustaz hukumnya. Hati aku plak jawab “ bodoh la lu makcik hokum buat sendiri kea pa tuh??” . aku ngan member2 aku dop main angin makcik tu smpai die syak aku nie org PAS. Haha.. menjadi jugak aku nk kenakan die. Bila mak cik tu dh syak aku org PAS Tanya aku soalan yg bukan2 aku n dag eng ape lagi mula berundur diri la sebelum kapak naik kepala.. hehee… terima kasih makcik kerana menonjolkan kepada aku perangai orang UMNO.. pak cik pun sama ja walaupun pakai kopiah. Pakai akidah UMNO jugak.. hampeh..

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.