Ahad, 23 November 2008

Disini aku dilahirkan...

Disini aku dilahirkan,
Dilahrkan sebagai seorang Islam,
Bekerja beramal untuk Islam,
Demi mencari keredhaan Sang Pencipta alam

Disini aku dilahirkan,
Mencuri secubit pengalaman,
Onak dan duri rela kuredahi,
Untuk mencapai sinar kebahagiaan.

Kini aku semakin matang,
Kanan dan kiri penuh pengalaman,

Dididik diasuh menjadi hamba yang berguna,
Demi Islam yang amat kusayangi.

Kini aku semakin dewasa,
Kedewasaan yang menuntut secebis kematangan,
Bagi mengoncang dunia milik Islam,
Untuk mengapai syurga idaman.



p/s: huhu.. aku cuba bersajak..Adeh!! fail la. Nk cuba sesuatu yang baru dalam memanipulasikan bahasa agar menjadi suatu penulisan yang indah lagi tersusun. x gitu?? Hehehehe...
Ape2 pun komen dan teguran daripada sahabat-sahabat semua amat ku hargai dalam mencari ilmu untuk memperlengkapkan diri ini. =)

  ©Template by Dicas Blogger.