Isnin, 10 November 2008

Persatuan Mahasiswa Sains UPSI...Jom amik cakna

Salam..Salam..Salam promote..hehehe… xde ape2 nak cakap. Just nak Bantu sahabat-sahabat aku promote friendster untuk Persatuan Mahasiswa Sains Universiti Pendidikan Sultan Idris. Klik on dis URL http://profiles.friendster.com/88329747 Nie plak URL untuk blog PMS UPSI pmsupsi.blogspot.com. kalau ada masa jenguk-jenguk lah mengenai Persatuan Sains kat link yang tersebut.

Hehehehehe… Sori geng, aku xberkesempatan nk join Persatuan Sains walaupun aku budak sains jugak kat UPSI. Sekarang aku nak bagi komitmen untuk Persatuan Bahasa Arab. Tu pun persatuan kita jugak tu. Wadah perjuangan kita kat UPSI untuk mencari pejuang-pejuang baru untuk pilihanraya kampus. Aku tahu memang persatuan-persatuan nie telah diblacklistkan oleh HEP. Tp tu tidak menjadi masalah. Kita tetap kuat sebab kita ada tempat bergantung iaitu TALI ALLAH.

Apa-apa pun harapan aku Persatuan Sains, Persatuan Bahasa Arab, Persatuan Pengguna, Persatuan Pendidikan Islam bergerakkerja bersama untuk memantapkan lagi ukhuwah dan environment Islamiyyah di UPSI.

HIDUP ISLAM!!!

HIDUP ISLAM!!!

3 Cetusan minda:

Tanpa Nama,  10 November 2008 pada 10:14 PG  

ye akhi....teruskan berjuang...hnya kerana ALLAH....

مَعهَدين الُمعلمْ 12 November 2008 pada 5:42 PTG  

Harapan kami semua supaya Persatuan Mahasiswa Sains lagi mantap dan berkesan membantu membentuk fikrah pelajar2 sains khususnya dan kepada semua pelajar UPSI seluruhnya.

  ©Template by Dicas Blogger.