Ahad, 16 Ogos 2009

Teori Darwin dan Kepalsuannya...


Teori evolusi dan penipuannya..


Satu pendedahan yang begitu berharga oleh Harun Yahya yang perlu diketahui oleh semua peminat-peminat dan penkaji-pengkaji ilmu sains.


Seperti mana yang kita tahu Teori Darwin yang mengisahkan kita dan segala kehidupan yang melata di dunia ini saling berkaitan dari segi pembentukannya berubah secara evolusi dari satu kejadian dan kepada kejadian yang lain. Teori ini dipertahankan bermati-matian oleh evolusionis kerana hanya tujuannya yang satu iaitu ingin menafikan kenyataan sebenar yang setiap hidupan diciptakan oleh Allah Taala yang Maha Berkuasa…


Tetapi dengan penghayatan ilmu dan kajian yang dilakukan oleh Harun Yahya mampu mengoncangkan Teori Evolusi hinggakan beliau meringkuk dalam penjara dan dituduh gila kerana berjaya mendedahkan kepalsuan teori evolusi.


Kini Teori Evolusi satu persatu didedahkan kepincangannya dengan penemuan-penemuan teori sains terkini. Teori Evolusi boleh dikatakan subjek wajib diambil oleh penuntut biologi di setiap universiti. Walaupun telah terbukti teori ini dangkal dan tidak saintifik tetapi ramai yang masih berpegang kepada teori ini dan saya bimbangi bakal meruntuhkan akidah umat Islam.


Jadi kepada orang Islam yang meminati biologi cuba dapatkan buku ini yang mendedahkan penyelewengan teori evolusi yang kita belajar. Beberapa eksperimen yang cuba menyokong teori evoludi juga berjaya dipatahkan oleh Harun Yahya seperti eksperimen Fox, Eksperimen Miller dan lain-lain lagi. Jadi dapatkan buku ini dengan segera. Buku keluaran SABA ISLAMIC MEDIA wajib dimiliki oleh setiap umat Islam..


Patahkan penipuan DARWIN!!!!!

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.