Sabtu, 1 Ogos 2009

Aku gian demo....

Arghhhh.. nyesal balik kampong. Nyesal skit pun ada nyesal sungguh-sungguh pun ada. Bukan aku tak suka balik kampong tetapi aku leibh suka mencari pengalaman baru di suasana yang baru.


Esok bakal berlangsung demo aman membantah ISA. Yer demo ini akan aman selagi tak diprovok oleh orang yang bertanggungjawab. Tetapi semacam akan berlaku perkara tidak baik esok kerana demo itu bukan sahaja dari kalangan Anti-ISA malah Pro-ISA pun turut bersama.


Doakanlah tiada pertembungan berlaku. Jangan ada tumbuk menumbuk antara puak yang sering melaungkan “Allahuakhbar” dan juga puak yang melaungkan “hidup Melayu”.


Kalau aku tak balik kampong mungkin aku akan bersama pejuang-pejuang yang menuntut keadilan esok hari. Aduh menyesal aku…


(yang best dop kampun sekarang nie sebab musim buah.hehehe.. tiap2 masa mulut menguyah, menghancurkan dan menelan dengan nikmat sekali.)



0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.