Jumaat, 7 Ogos 2009

Mat rempit diranjang...Lawak.haha


Hahaha… pernah tengok kaum kerabat kita macam nie? Ini dah sampai tahap serius nie. Tahap kepercayaan kepada masyarakat amat rendah. Tidak mengharap lagi kepada persekitaran boleh menjaga motonya lantas dijadikan moto itu macam “teddy bear” peluk tido.


Hehehe.. macam-macam manusia sekarang nie. Kebenaran gambar ni aku tak tahulah. Sekadar nak berkongsi. Boleh dijadikan modal untuk memaniskan senyuman dikala menjenguk blog aku nie..


Selamat Tersenyum!!

6 Cetusan minda:

dotblogspotdotkom 7 Ogos 2009 8:16 PG  

tu baru btl² mat rempit TEGAR....

مَعهَدين الُمعلمْ 7 Ogos 2009 9:22 PG  

hehhe..
Mat rempit sejati..
rase2nya dia dh xrasa selamt dop kat Malaysia takut moto kena curi.

tu yg jadi mcm tu..
hahaha..

مَعهَدين الُمعلمْ 7 Ogos 2009 3:26 PTG  

haaa...
silakan..
silakan..
senyum lagi..
biar tercabut gigi

Nedy Nadia 7 Ogos 2009 5:17 PTG  

hhaha...
tgh tersenyum nie..:)

مَعهَدين الُمعلمْ 7 Ogos 2009 5:27 PTG  

hah..
cover2..
nampak gigi rongak..
huhuhu..

:)

  ©Template by Dicas Blogger.