Jumaat, 7 Ogos 2009

Solat Hajat Mohon Bebas Dari H1N1

Aku petik daripada blog Ketua Pemuda PAS Pusat. Beliau menyeru kita semua agar solat hajat bagi memohon kesejahteraan dan bebas daripada H1N1. Kematian disebabkan H1N1 semakin bertambah dan membimbangkan kita semua.


Ikuti pesana Ketua Pemuda PAS.. Sama-sama ambil keinsafan dan amal.


Insyallah , Sejurus selesai solat Jumaat hari ini semua Ummat Islam disarankan untuk menunaikan Solat Hajat dan berdoa bagi memohon kesejahteraan dan keafiatan dan bebas dari wabak atau virus H1N1 yang kini semakin menular dan merebak .




Pemuda Khasnya dari seluruh negara diharapkan dapat mengambil langkah pro aktif untuk menyemarakkan program Solat Hajat ini termasuklah penganjurannya di Markaz atau di Pusat Tarbiyyah PAS di seluruh negara .



Kepada Allah swt kita mengadu dan mohon pertolongan . Serta kita menasihatkan supaya semua ummat Islam menghindarkan diri dari perbuatan maksiat dan mungkar yang memungkinkan Allah swt menurunkan bala siksaannya ke atas kita atau paling tidak , Allah swt tidak lagi mendengar permohonan kita . Hindarkan Maksiat dan dekatkan diri kepada Allah swt .

2 Cetusan minda:

imHepPie 7 Ogos 2009 pada 2:39 PTG  

tenkiyu 4 da gus info...

مَعهَدين الُمعلمْ 7 Ogos 2009 pada 3:27 PTG  

Selalulah berkunjung ke sini membaca celoteh moderator yang tak seberapa.
:)

  ©Template by Dicas Blogger.