Sabtu, 16 Januari 2010

PTPTN akan masuk semester hadapan.. :)

Kalau aku ada kroni dalam PTPTN kan best.. senang skit kot PTPTN aku nk masuk. Mula-mula baca blog budak tu, budak tu cakap masuk 8 atau 9 Februari.huhuhu.. Muka tersengih kegembiraan sebab tak lama dah tu. Tapi hampeh tak masuk jugak. Baca plak blog budak nie die cakap PTPTN akan masuk pada 15 Februari. Ermmm…. Xmasuk jugak.



Kini ura-ura mengatakan PTPTN akan dapat pada 31 Februari. Erk…Mak.. lama tu. Dah bising di Facebook kawan-kawan aku mengenai kelewatan PTPTN pada semester ini. Ada yang menyalahkan MPP.. Ermm.. Pening kepala jugak kalau jadi MPP nie. Mujur aku xleh bertanding MPP. Klau tak bikin sakit kepala gua nie..



Walau PTPTN tak masuk lagi perut tetap dicurahi rezeki oleh Allah Taala. Alhamdulillah..

  ©Template by Dicas Blogger.