Khamis, 9 April 2009

Tuan Mufti, Ini bukan program Bukit Gantang ya !

MasyaAllah terkejut den bila melayari blog al-banjari tadi.. ingatkan iklan jual pelacur ke ape.. rupa2nya satu pendedahan mengenai anak-anak melayu yang berlagak macam pelacur. Inilah barangkali kemodenan yang disaluti dengan kahadorian..Hadhari..hadhari.. kita maju..Haram jadah betol..rasa nak menyumpah-nyumpah rasanya bila baca entry tu.. so aku nak kongsi-kongsikan dengan korg macam mana jadinya melayu hasil didikan UMNO parti tikus melayu Malaysia.. Issshhhh!!!!..Awasi anak gadis anda.. jangan biarkan masa depannya dirosakkan dengan masalah sebegini.. Mufti-mufti mane korg......

Wahai para-para Mufti Negara serta Negeri-Negeri, wak mohon sembah derhaka melaporkan tentang program ini pagi ini, dan di dalamnya ada siri2 berpakaian dalam, anda semua boleh layarinya disini.


Ini adalah muka-muka peserta melayu yang mempamerkan tubuh badan mereka sebagai tontonan umum, alahai.... anak siapakah ini ! Adakah ini juga salah satu cara nak jadi popular, dengan sengaja mengekploitasikan tubuh gebu gedebak sendiri buat tontonan mata yang 'jalang'.

Apa yang dikesalkan ada keluarga yang beri sokongan, mereka bangga anak mereka jadi popular satu Tanah Melayu dengan memperaga hanya berseluar dalam dan bra di tubuh masing2, jalan mudah menjadi model bertaraf dunia. Gambar yang boleh menaikkan Batang Ai, wak tak sanggup nak papar kat sini, kalau hangpa jakun dan jalang nak tengok KLIK kat sini..dan di SINI !

Apa komen dan tindakan dari Jakim, Pusat Islam, Para Mufti, Ular dalam Semak dan Ketua Ugama Islam sekalian.

2 Cetusan minda:

Lebah 12 April 2009 pada 12:20 PTG  

bgus entry kali ini

tapi...pelacuran tuh tidak hanya perlu dilihat dari sebelah pihak.

bukankah kita yang 'bersama-sama' memikul tanggungjawab tersebut?

masih banyak perkara yang belum kita buat...

umat Islam hanya akan jadi buih-buih di lautan klau tak bersatu (^___^)

sama2 mengingat...

Tanpa Nama,  12 April 2009 pada 2:47 PTG  

betul tu lebah

  ©Template by Dicas Blogger.