Sabtu, 25 April 2009

Pesta buku PWTC..Meriah




Suasana orang ramai sedang memilih buku..Banyak buku best woo...Rambang mata

Perjalanan masuk ke PWTC

hehehe...buku ini istimewa untuk aku.. sebab...
errrkk!!! adela..mane leh cakap.


hehehe..buku pun ingin mengistimewakan juga dirinya..
tetap istimewa..

Alhamdulillah syukur kepada Allah akhirnya berkesempatan juga untuk ambo menghadirkan diri ke Pameran buku yang berlangsung di PWTC. Walaupun datang pada saat-saat akhir tapi ambo rase amat berbaloi dapat datang kesini sebab begitu banyak buku-buku yang ambo raso susah jugak nak dapati. Tambahan lagi koleksi buku-buku di sini pun banyak datang daripada banyak publisher.


Kawan ambo pokwe dengan penuh harapan akan membaca semua buku yang dibelinya
Sambil tengok2 tu ambo sempat la jugok beli beberapa buah buku. Tp masalah lah gak nak pilih mane buku yang nak dibeli. Banyak sangat. Kalau bleh sume nak beli. Banyak buku-buku best. Tp yang ambo beli hari nie mungkin nie yang ‘terbest’ untuk diri ambo. Nie pun xtahu bila nk habis baca nie..hehehe… insyaAllah. Ambo pun berhasrat nak jadi pencinta ilmu. InsyaAllah..Nielah antara buku-buku yang ambo sempat beli.. Sila lah tengok, kalau nak baca sila datang umah ambo yer.hehehe..




4 Cetusan minda:

Tanpa Nama,  26 April 2009 12:46 PTG  

mak ai, banyak nye demo beli zul.

Tanpa Nama,  28 April 2009 1:55 PTG  

yeke?nak pergi ke rumah zul kalu gini. Nak berkampung kat umah zul gini. hehehe

مَعهَدين الُمعلمْ 29 April 2009 6:13 PTG  

hehehe..
welcome2..
dialu2kan..
janji kena baca smpai habis la buku2 tu..hehehe

  ©Template by Dicas Blogger.