Isnin, 13 April 2009

Ezam aku yang semakin hampir..

gambar sekadar hiasan

Ezam dah semakin hampir dah nie. Aku dah beberapa hari xupdate blog selepas kemenangan PAS di Bukit Gantang. Walaupun ade beberapa peristiwa sedih yang berlaku dikalangan team UPSI dalam PRK baru-baru nie semoga Allah mem,beri kemudahan kepada kami. Semoga pengalaman itu menjadi pengalaman yang amat berguna. Tu baru skit bro. stakat kena serbu ngan HEP UPSI ape la sangat kalau nak dibandingkan dengan perjuangan yang lagi hebat yang org lain terpaksa lalui untuk menegakkan Islam. Sesungguhnya perjuangan ini memang manis. Lain daripada yang lain. Biasala tu kan.. benda baik akan selalu ditekan dan dikhianati. Lihatlah kepada perjuangan Nabi SAW. Tiada yang senang dalam perjuangan nabi. Nabi sendiri ditentang hebat oleh BN(barisan neraka) yang terdapat pada zaman nabi..hehehe.. pandai2 jerk aku bagi nama barisan neraka.. dibaca oleh orang UMNO x ker sakit hati tuh.. Alah biasela tu.. mcm la mamat2 UMNO xpernah sakitkan hati aku. Sakitkan diri aku secara fizikal pun dah pernah.. Grrr… xpe.. kita jumpe nanti kat mahkamah Allah..

Jadi minggu depan kawe dah ezam dah. Ade 7 paper sumenya. Adeh berat tuh.. study plak xseberapa. Tp persediaan tetap ade. Huhuhu.. tu yang pelik tu. Dikesempatan ini aku ingin memohon maaf lah sekiranya ada silap dan salah sepanjg aku berblogging. Ucapan maaf ini aku tujukan kepada semua kawan xkire kawan yang ingin mengelarkan dirinya sahabat ataupun musuh. Ape pun kita tetap kawan.

Doakan kejayaan aku di dunia diakhirat. Semoga kali ini aku akan mendapat result yang lebih cemerlang daripada sem lepas. Kalau aku cemerlang memudahkan aku untuk terus mencari ilmu dan bergiat dalam PAS, so doakanlah aku yek…

Jasamu tetap ku kenang…

Peace!!!!!!...

1 Cetusan minda:

Tanpa Nama,  14 April 2009 6:33 PTG  

sabar itu separuh daripada iman.

  ©Template by Dicas Blogger.