Sabtu, 3 Oktober 2009

Kita dirogol di tanah air sendiri tanpa disedari...

Kita diserang…

Kita diserang lagi. Dengan senjata yang cukup dahsyat. Palestina berdarah, Iraq berdarah, Afghanistan bermandi darah. Darah-darah ini mengalir dan terus mengalir. Darah ini tiada nilai lagi. Umat Islam disembelih, dicaci, dihina dirogol, diperkosa dinegara sendiri.

Senjata-senjata besar, hebat, canggih dipersiapkan untuk mencabul kedaulatan negara-negara Islam. Tidak cukup untuk menentang Palestin dengan media-media. Tidak cukup menetang Palestin dengan undang-undang rekaan manusia yang semenangnya berat sebelah. Persetankan demokrasi barat. Demokrasi yang dipersetankan demi kepentingan sendiri, demi keegoan sendiri.

Halakan segenap kekuatan senjata. Hancurkan Palestin, hancurkan semua negara Islam yang enggan mengikut telunjuk barat. Ranapkan mereka kerana keengganan mereka menjadi ajing-anjing keparat barat. Negara Islam berdarah lagi. Bilakah akan berakhir penderitaan ini????

Allah Taala berfirman di dalam Al-Quran bahawa Yahudi tidak akan sesekali mengikut telunjuk Muhammad melainkan kita yang mengikut telunjuk mereka.

Malaysiaku aman tanpa pencerobohan. Pemimpin-pemimpin kita membuka dada meninggi hidung mendakwa negara Malaysia aman tanpa pencerobohan. Yahudi… Amerika.. Barat… Kamu memang bijak. Kamu menyerang Malaysia tanpa pemimpin-pemimpin Malaysia sedar walau sedikit pun.

Serangan pemikiran siapa yang kisah?????? Bahlul.. mana nak nampak..

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.