Sabtu, 5 September 2009

Perpaduan 15 Malaysia..

Tiba-tiba hati rase terdetik ingin menulis..

Bagi pendapat saya secara peribadinya isu perkauman yang berlaku di Shah Alam adalah suatu bom peledak yang perlu dihapuskan dengan segera. Ia semacam mengiakan lagi seungkap perkataan yang berbunyi “Perpaduan Senipis Kulit Bawang”..

Apabila saya membaca satu berita terkini di laman Malaysiakini timbul sedikit kerisauan dihati saya apa yang berlaku di Shah Alam baru-baru ini. Sesi dialog bersama MB Selangor dan Ahli Parlimen Shah Alam menimbulkan perbalahan mulut yang merugikan dan boleh menimbulkan lebih lagi masalah ketegangan kaum.

Saya tidak bercadang hendak mengulas lanjut mengenai isu ini dan anda semua boleh membacanya di Malaysiakini di link yang saya sediakan.

http://www.malaysiakini.com/news/112184


“Perpaduan Senipis Kulit Bawang”..
Ish..Hancur… Mainan manusia laknat..

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.