Isnin, 9 November 2009

Segelintir Penyokong Kelantan menjadi liabiliti...

Tahniah kepada penyokong Kelantan atas persepsi yang berjaya anda persembahkan kepada seluruh rakyat Malaysia. Perlawanan final diantara Kelantan menentang Negeri Sembilan berlangsung dalam suasana yang sungguh memalukan dan mengaibkan rakyat Kelantan dan umat Islam sendiri.

Sikap samseng dan berlagak sesetengah penyokong Kelantan dengan tindakan seperti membakar stadium dan membaling mercun itu(ingat kepala bapak dia punya ker!!) menyebabkan Persatuan Bola Sepak Kelantan(KAFA) bakal dikenakan tindakan oleh FAM. Haram jadah punya penyokong Kelantan. Kalau nak terajang kerusi kat rumah korg, nak bakar rumah korang silakanlah tetapi janganlah menyusahkan orang lain dengan tindakan sendiri.

Aku malu dengan penyokong Kelantan apabila gelagat mereka dapat dilihat oleh seluruh Malaysia. Ini menimbulkan satu persepsi yang buruk kepada rakyat Kelantan itu sendiri. Tercalarlah imej Kelantan sebagai Negeri Serambi Mekah. Segalanya disebabkan segelintir pnyokong yang berperangai seperti lahanat dajjal jahat nak mampos.

Berubahlah wahai penyokong Kelantan. Andalah harapan skuad bola sepak Kelantan. Tanpa sokongan anda siapa lagi yang sanggup ke stadium untuk menyokong pasukan kita.

2 Cetusan minda:

Tanpa Nama,  9 November 2009 4:10 PTG  

tak tahu lah apa nak cakap. menteri besarnya bertaraf alim ulama.digelar tok guru..
tapi tindak tanduk anak2 buahnya amatlah memalukan seolah2 tak pernah berguru. macam takde guru mengajar benda-benda basic.

helllooooo....really KEKAMPONGAN LA U ALL..berubah lah. jangan malukan kelantan dan tok guru korang tu..sian dia.mana nak letak muka. cakap pasal agama berapi2..tapi anak-anak buah macam SIAL!!

مَعهَدين الُمعلمْ 10 November 2009 6:38 PG  

hahaha...
xde kena mengena dengan menteri besar..

Zaman nabi dulu pun ada jugak munafik..

xpayah nk buat ayat nk hentam org lain..

  ©Template by Dicas Blogger.