Jumaat, 19 Februari 2010

Bila dah bodoh tahap dewa..

Realiti hipokrit pejuang kalimah ALLAH . LULUS Filem yang merosakkan akhlak. Filem 'Ketika Cinta Bertasbih' yang menampilkan pelakon yang serba bertudung dan mesej yang baik tidak diluluskan untuk tayangan di Malaysia. Ini sebabnya statistik pembuangan bayi dan jenayah moral meningkat.

BODOh PIANG!!!

3 Cetusan minda:

Hang horatio 19 Februari 2010 pada 10:11 PTG  

buat lah mcm kelantan..bebas jenayah,maksiat.xbegitu kwn?prinsip yg anda huraikan xlebih dan xkurang cuba membandingkan keburukan UMNO melebihi keburukan PAS.Itu lah lambang perjuangan islam yg di lihat menghuraikan insan2 plitik mcm anda sukar untuk menerima kekurangan serta keburukan yg terpalit.tahniah dgn wadah-wadah islam anda...sy setuju dgn anda.apa yg kerajaan umno buat selama ini mmg kesilapan plg nyata.kesilapan nya UMNO dan BN kerana gagal mendidik rakyatnya kenal erti betapa nikmat lahir di bumi bertuah ini.cacat cela dlm mentadbir dan memerintah negara selama ini hanya kesilapan umno dan bn.sy setuju dgn pandangan anda.kesilapan umno.sedih juga.

ong ong kedek kedek 22 Februari 2010 pada 2:32 PG  

Kerajaan mlaysia hanya menjadikan islam sebagai mainan politik... jadi segala yg terkandung dalam islam ni hanya lah dianggap mainan oleh pereka2 ni semua...

semoga Islam terus utuh ni muka bumi ini amiii

by:
republikn9.blogspot.com

  ©Template by Dicas Blogger.