Khamis, 26 Mac 2009

si mandul dan kekejamannya..

huhuhu..
Terkejut juga dengan tindakan drastik Pak hamid menyekat pengeluaran harakah dan suara keadilan selama 3 bulan.
3 bulan bagi Pakatan Rakyat bukannya satu tempoh yang sementara kerana lidah penyampaian maklumat bagi pakatan rakyat hanyalah melalui harakah, harakahdaily suara keadilah dan juga ceramah2 yang asyik kena sekat jer.. tgk la ceramah Dato seri Anuar kat Bukit gantang kena sembur air acid dan gas pemedih mata. betapa mandul dan pengecutnya UMNO nak hadapi pakatan rkyat dalam Pilihanraya kali ini. ape xnya setelah 2 kali disepak punggungnya dalam pilihanraya di permatang pauh dan kuala terengganu sekarang tidak sanggup lagi punggungnya untuk disepak untuk kali yang seterusnya. kalau lagi sekali disepak boleh mandul barangkali..haha..
memang dasr UMNO mati pucuk dan pengecut.
tanda2 mati pucuk bagi UMNO jelas kelihatan apabila UMNO mengunakan sepenuhnya jentera rakyat malaysia iaitu Utusan, berita harian, siaran TV yang jelas itu satu pelanggaran amanah apabila menggunakan hak rakyat untuk kepentingan parti. klau u jantan terbitkanlah misal kata pepr Harian UMNO ker.. kita tengok sejauh mana pasarannya..hahaha.. adakah setanding dengan harakah dan suara keadilan.
Pergantungan harakah dan suara keadilan boleh dipertikaikan dengan pertikaian yang harus biberi perhatian. Ada beberapa kutu-kutu mabuk UMNO mendakwa harakah dan suara keadilan disekat kerana banyak fitnah yang dikeluarkan oleh lidah pakatan rakyat itu. wehh bangang.. kalau lah betol benda itu ada dan didapati jelas kesalahannya mengapa xsaman jer harakah dan suara keadilan tu??(maaf terkasar bahasa)..
KDN plak xde pun nak panggil harakah dan suara keadilan untuk tunjuk sebab diatas sebarang berita yang berunsurkan fitnah. so siapa yang mandul sekarang ini?? itu persoalan yang akan difikirkan oleh orang-orang yang mahu berfikir dengan kepala hotak tetapi tidak bagi manusia2 yang suka berfikir dengan kapala lutut. Memang ramai pun yang suka berfikir dengan kepala lutut pastu turut jer macam anjing yang diikat lehernya. aduh!!!!.. mandul betollah.. malu den.
Jantan...
kalau nak bertanding dalam pilihanraya kita buat cara jantan.
bukannya cara pondan dan pengecut macam nie. jauhilah keluarga anda dari ciri-ciri kemandulan fikiran dan sewaktu dengannya.

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.