Jumaat, 6 Mac 2009

MUKHAYYAM ‘ARABI 2009

Alhamdulillah nikmat kesibukan ini amat-amat mendidik diri aku menjadi seorang yang cukup matang dalam menghadapi sesuatu keadaan. Kesibukan dengan akademik, kesibukan dengan aktiviti dan juga persatuan itulah lumrah seorang mahasiswa di university. Tanpa semua ini tidak bermakna kehidupan seorang pelajar. University bukanlah tempat untuk mencari ilmu akademik semata-mata. Para mahasiswa perlulah memperlengkapkan diri dengan berbagai cabang ilmu lain terutamanya dalam pengurusan, berbicara, time management dan juga perkara-perkara lain.

Semasa aku menulis atikel ini aku dan hanafe sedang berada di bilik persatuan untuk menyiapkan kertas kerja bagi program MUKHAYYAM ‘ARABI 2009
(PERKHEMAHAN BAHASA ARAB 2009).
Program selama 3 hari yang akan dijalankan di SMK SULTAN ABDULLAH, CHENDERONG BALAI TELUK INTAN pada 13, 14, dan 15 Mac akan membawa sejarah tersendiri kepada diri aku kerana aku memang ‘terexcited’ untuk menjejakkan kaki ke sekolah. Sudah sekian lama tidak menjejakkan kaki ke sekolah jadi peluang yang ada untuk berjumpa dengan adik-adik di SMK Sultan Abdullah tidak akan dilepaskan.
Sekarang aku dalam proses untuk minta pelepasan latihan daripada PALAPES. Semoga pelepasan ini akan diluluskan..

SMK Sultan Abdullah… Tunggu ya.. kita ketemui nanti..

1 Cetusan minda:

Tanpa Nama,  8 Mac 2009 pada 4:36 PTG  

bersemangatnya.bagus2.semangat ini yang kita mahu.moga Allah permudahkan urusan mu.

  ©Template by Dicas Blogger.