Rabu, 22 Oktober 2008

Kebitaraan seorang guru akan tercemar dengan Fitnah2 rentetan daripada PRK

Cintaupsi.blogspot meneruskan siri2 fitnahnya terhadap orang yg tidak seangkatan dengannya. Setelah saudara Fadhiri difitnah kini saudara Tg juga mendapat nasib yang sama. Dalam atikel terbaru kat cintaupsi.blogspot skali lagi fitnah itu diulang ke atas saudara tg yg merupakan Mantan Presiden Persatuan Mahasiswa Sains. Fitnah itu boleh dibaca diblog cintaupsi yg bertajuk:

PANAS : KERANA DUIT PERIBADI ROSAK (siri 3)..

Atikel terbaru yg saya baru jer baca pada hari ini ialah fitnah terhadap kumpuln Pro Mahasiswa di dalam atikel yg bertajuk “Flyers Bertebaran, Aspirasi Berani”..

Sebenarnya flayers2 yang bertaburan di KHAR adalah flayers dari kumpulan Pro-Aspirasi yang disebarkan secara haram selepas pukul 12 malam. Pada malam tersebut juga 3 orang telah ditangkap oleh Felo KHAR iaitu En Raja kerana mereka sedang menyebarkan flayers secara haram. Apabila diselidik mereka adalah daripada kumpulan Pro-Aspirasi.

Saya ternyata kesal dengan atikel tersebut kenapa Dr.Luv masih tidak serik2 untuk menabur fitnah setelah kekalahan calon2 mereka terutamanya calon dalam kerusi UMUM.. Seharusnya dengan kekalahan tersebut anda hendaklah menilai diri sendiri bukannya dengan berterusan menabur fitnah.

Jikalau betul flayers kumpulan Pro-Mahasiswa disebarkan secara haram di blok2 kolej kenapa pihak Pro-Aspirasi tidak membuat bantahan kemenangan ke atas kemenangan calon2 Pro-Mahasiswa?? Itu sudah cukup untuk menafikan fitnah anda. Kepada Mahasiswa/wi khususnya mahasiswa/wi UPSI anda hendaklah bijak menganalisis segala berita yang sampai kepada ana supaya anda tidak mudah terpedaya dengan fitnah2. Jangan kerana fitnah tersebut anda mengheret diri anda ke NERAKA JAHANAM bersama Dr.Luv..

Ape sudah jadi dengan bakal-bakal guru keluaran UPSI dengan fitnah-fitnah yang bermaharajalela. Seharusnya pihak HEP memantau kes ini dan jangan biarkan kes ini berlarutan. Kebitaraan seorang guru akan tercemar dengan fitnah2 yang berterbangan.

0 Cetusan minda:

  ©Template by Dicas Blogger.